sâmbătă, 12 decembrie 2015

Tellur echipeaza masina super

Nu prea ma pricep eu sa postez pe blog, o fac precum un incepator, de fapt stiu sa scriu, mai putin sa ma folosesc de functionalitatile pe cere le are blogul in sine ! Am scris la campaniile de la #Buzzstore , la care am participat, si au fost cateva la care nu m-am dat inapoi. Aceasta in curs cu amabilitatea de la #Tellur, e una care m-a uimit ca numar de gadgeturi trimise spre testare buzzerilor ! Camera video de masina, suport de tableta pentru masina, modulator FM tot pentru masina si nu in ultimul rand selfie stick ! Dintre toate e super camera video pentru masina, de ce ? Pentru ca am observat ca e indispensabila pentru  masina, pentru cazuri in care, nu le doresc nimanui, ai accident de masina, e filmat tot si nu poate contesta cel implicat in eveniment sa spuna ca nu ai dreptate.

 



 Cred ca nu trebuie sa lipseasca din nici o masina asa ceva ! Celelalte nu se implica in evenimente dar le face mai frumoase, adica iti poti pune muzica la masina care iti place, tie si pasagerilor din masina, suportul de tableta iti face merusul mai frumos pasagerilor cu filme si chiar videoclipuri, desene animate, se poate pozitiona in multe moduri, orizontal, vertical, la prieteni am vzut prinse la scaunele din spate pentru cei din spate de vizionat ! Cum s-ar spune #buzztellur iti face plimbarile atat soferului cat si pasagerilor cat mai frumoase si placute !
  


42 de comentarii:

  1. Chiar ca e echipata cu cele mai noi gadgeturi de la #Tellur, si mie mi-ar place, cam toate acestea ! Bafta si spor la testat !

    RăspundețiȘtergere
  2. Vad si sunt uimita de ce apare mai tot timpul, ma refer la camera pe masina de filmat, eu nu am nici care e de rilmat normala, acum a aparut pentru masina, super ! De facut poze cu telefonul la distanta pentru grupurpuri, super, suport de tableta, nici nu am ! super ! Folosire indelungata fara probleme !

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa le testezi si sa le pastrezi sanatos, ca tare muncesti sa le promovezi, cred ca si merita ! Bafta !

    RăspundețiȘtergere
  4. interesant articolul . felicitari si sa ai parte de ele cu placere chiar te implici mult :)

    RăspundețiȘtergere
  5. multumesc pentru comentarii ! frumoase !

    RăspundețiȘtergere
  6. un gadget foarte util,pacat ca nu am avut si eu norocul sa.l testez..

    RăspundețiȘtergere
  7. Pe mine m-au convins produsele Tellur
    Sunt performante si arata foarte bine.Cel mai mult mi-a placut camera video auto.

    RăspundețiȘtergere
  8. Felicitari pentru produse , succes la testat esti ambitios (y)

    RăspundețiȘtergere
  9. Cred ca e visul oricarui sofer!!! Bravo!

    RăspundețiȘtergere
  10. bvo. pt articol si din cate spui vad ca este un produs ff bun si util oricarui sofer

    RăspundețiȘtergere
  11. bvo. pt articol si din cate spui vad ca este un produs ff bun si util oricarui sofer

    RăspundețiȘtergere
  12. Chiar foarte folositoare aceste gadgeturi.Aproape ca deja sunt necesare in orice masina.Suportul pentru tableta si camera video pentru masina sunt foarte utile.

    RăspundețiȘtergere
  13. Foarte util acest gadget,pe placul oricarui sofer.

    RăspundețiȘtergere
  14. Felicitari pentru noile achizitii. Observ ca esti foarte incantat de ele si mi-ai starnit curiozitatea

    RăspundețiȘtergere
  15. Super util acest modulator, in special pentru cine nu suporta reclamele de pe radio.

    RăspundețiȘtergere
  16. sunt minunate, utile si de calitate. Eu ador selfie stick-ul :D

    RăspundețiȘtergere
  17. Un gadget foarte util,sa le folosesti cu drag

    RăspundețiȘtergere