sâmbătă, 21 martie 2015

PHILIPS aspirator PowerPro FC9723/09



Sunt mandru de tot pentru fapta mea de a participa, la o astfel de campanie de testare, am mai participat dar la sampon de par gras, contra matretii, a fost foarte bine si atunci ca am scapat de matreata si acum dupa 2-3 ani tot acel sampon folosesc. In fine, dar acum am fost selectionat pentru un aspirator PHILIPS PowerPro FC9723/09, de generatie noua, de fapt de ultima generatie. Nu-mi vine sa cred ca il am acasa si il folosesc, de obicei sotia da cu aspiratorul, cu cel vechi, nici nu mai stiu cum se numeste, s-a dus de tot scrisul pe el, eu doar il curatam si il intretineam, de fapt il faceam sa fie functional, acum dupa ce l-am pus in functiune pe cel nou,  PHILIPS PowerPro FC9723/09, l-am asamblat, a fost asa usor de asamblat, am curatat putin prin sufragerie, doar ce facuse cu o zi inainte curat, asa ca am aruncat pe jos, pe covor toate pungutele trimise pentru testare,  cand i-am dat drumul se lipea de covor, adica avea o putere foarte  mare si curata tot, scame, tot ce era in plus pe covor sau pe canapea ! I l-am dat si sotiei sa-l probeze si nu-i venea sa creada ce poate face acest aspirator !
          Am atasat la Philips Performer Expert si capul de aspirare TriActiveZ construit astfel incat sa curete cu rapiditate firimiturile de orice fel, diferenta am sesizat-o imediat pentru ca noul cap de aspirare a fost foarte rapid aspirand imediat bilutele, a trebuit sa folosesc pungile trimise pentru proba. 



Are atatea accesorii si componente ajutatoare, de exemplu :
1) duză de aspirare pentru podele dure capul de aspirare pentru suprafeţe dure asigură curăţarea optimă a tuturor suprafeţelor dure, în special a parchetului și a gresiei.
2) perii moi ai periei protejează podeaua împotriva zgârieturilor iar dispunerea perilor moi asigură colectarea optimă a prafului de pe toate suprafeţele dure.  Capul de aspirare este ușor și este echipat cu roţi pentru a putea fi manevrat ușor pe toate podelele.
3) cap aspirare podele dure DiamondFlex Cap de aspirare ultrasubţire pentru suprafeţe dure pentru manevrabilitate optimă și acces. Construcţia extrem de subţire și posibilitatea de rotire la 180 de grade vă ajută să ajungeţi cu ușurinţă în spaţii înguste și sub mobilă. Orificiul mare de la partea frontală aspiră elementele mai mari.
4) capul de aspirare TriActiveMax cu acţiuni de curăţare 3 în 1 acoperă perfect podeaua pentru maximiza colectarea prafului, deschide ușor covorul cu talpa specială, pentru a îndepărta praful până în profunzime, aspiră elemente mari cu orificiul mare din partea frontală, sterge praful și murdăria de pe mobilă și de pe pereţi cu cele două perii laterale.
5) mai dispune de filtru de evacuare EPA 10 si filtru pentru motor , lavabil pe viata.
6) alte caracteristici : greutate aspirator 5, 3 Kg iar nivelul de zgomot e de doar 76 dB.
O sa fac tot ce imi sta in putiinta sa-l casitig, daca nu se poate raman cu amintirea folosirii celui mai bun aspirator care mi-a stat in mana, de fapt cu care am facut curatenie in casa, si am 4 camere unde un copil de 4 ani, foarte neastamparat are unde sa faca murdarie.

         In incheiere, cu toate ca sunt multe de discutat despre acest aspirator declarat de mine, personal, EXCELENT, ce poate face multe si ce mult mi l-as dori, raman cu un gust foarte bun in urma curateniei cu el si multumesc mult de tot #buzzstore, #acasacuphilips si #philipsaspiratorclasaA .  
Si inca ceva, acest ceva il comunic acum inainte de a posta pe #buzzstore in my buzz aceasta postare 



30 de comentarii:

  1. Imi place rau de tot, felicitari si bafta !

    RăspundețiȘtergere
  2. cei care vizionati acasta postare , va rog un like, share si un comentariu , neaparat ca sa ma ajutati la concurs ! Multumesc anticipat si toate cele bune pentru toti !

    RăspundețiȘtergere
  3. Este super bun acest aspirator si mai are si avantajul ca nu trebuie sa inlocuiesti sacul,doar golesti vasul si gata,este foarte practic.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc pentru aprecierile la aspiratorul meu #philips , chiar merita !

      Ștergere
  4. Imi place. Si chiar merita toti banii, este foarte bun si nu trebuie sa lipseasca din nici o casa,,,,,spor la curatenie

    RăspundețiȘtergere
  5. cred ca un astfel de ajutor prinde bine in orice gospodarie!

    RăspundețiȘtergere
  6. Cu asa aspirator chiar trebui sa fi mandru

    RăspundețiȘtergere
  7. Pe langa faptul ca ador acest brand, acest produs este cu siguranta unul estrem de folositor in casa...te ajuta la curatenie in cel mai bun si rapid mod.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc pentru aprecierile la aspiratorul meu #philips , chiar merita !

      Ștergere
  8. cat ai zice Paste curatenia este gata,Philips este exigent si asta se vede in rezultatele aspirarii!

    RăspundețiȘtergere
  9. super aspirator un ajutor in orice gospodarie bv Lupu Florin

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc pentru aprecierile la aspiratorul meu #philips , chiar merita !

      Ștergere
  10. cu el curatenia e floare la ureche

    RăspundețiȘtergere
  11. O prezentare foarte frumoasa si completa a acestui model sincer mi-as dori sa-l testez.

    RăspundețiȘtergere
  12. Am si eu exact acelasi model, e super util, performant si arata si bine :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc pentru aprecierile la aspiratorul meu #philips , chiar merita !

      Ștergere
  13. Philips nu dezamageste niciodata! Am si eu acelasi aspirator si mi-a facut covoarele ca noi. Am scapat si da parul de catel si de praf si de orice alte impuritati. Este un aspirator excelent!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc pentru aprecierile la aspiratorul meu @philips , chiar merita !

      Ștergere
  14. Un lucru foarte util, care au nevoie toate gospodinele !!!

    RăspundețiȘtergere
  15. multumesc tuturor pentru aprecierile la aspiratorul meu, chiar merita !

    RăspundețiȘtergere
  16. multumesc pentru aprecierile la aspiratorul meu #philips , chiar merita !

    RăspundețiȘtergere
  17. multumesc pentru aprecierile la aspiratorul meu #philips , chiar merita !

    RăspundețiȘtergere
  18. bafta, sper sa ramana al tau ca sa te ajute si de Craciun la curatenie

    RăspundețiȘtergere