sâmbătă, 9 martie 2013

ZENOPUR


Odata cu venirea sezonului cald dam din hainele groase jos si ne imbracam mult mai lejer dar in acelasi timp vedem si “silueta” pe care am neglijato pe timpul iernii si pe timpul sarbatorilor de iarna cand am gustat fiecare fel de mancare in special din carnea de porc. Deja  fiecare se intereseaza ce poate sa faca pentru a arata mai bine, mai ales ca se apropie sezonul estival si scoatem si costumul de baie, slipul din sertarul sifonierului  unde l-am asezat imediat ce a inceput frigul. Este oarecum normal sa ne intrebam daca au aparut modificari asupra greutatii si formei corpului, problema începe atunci cand ne gandim sa  optam pentru diete care sa ne aduca la o forma in care sa aratam bine pe plaja sau la strand, daca e buna sau rea. Spun toate acestea pentru ca am patit-o pe propria piele, in fiecare an trebuie sa fac vizita medicala, politica “firmei” dar am uitat putin de ea si anul trecut exact pe vremea asta m-am gandit dau putin din tesutul  adipos jos cu medicamente luate de pe net, prezentarea lor era super, numai ca ajungand la vizita medicala mi-au aparut analizele la ficat marite.  Dupa acee am ajuns cu analizele la medicul de familie si a inceput sa strambe din nas, numai ca anticipasem si luasem si prospectul la “cura”mea de slabire de pe net asa ca s-a lamurit repede si mi-a atras atentia de pericolul lor asupra organismului.  Asa am ajuns sa caut pe net cea mai sanatoasa metoda de a slabi fara repercursiuni asupra organismului, stiu, trebuia sa o fac de la inceput dar sincer nu m-am gandit ca ar putea sa-mi faca rau  si nici nu aflam daca nu era vizita medicala de facut.  Si tot documentandu-ma  am ajuns sa aflu ca  ceaiul verde decofeinizat este un excelent antioxidant, diuretic, stimulator cerebral, stimulator al proceselor de ardere a grăsimilor și factor de protecție anticancer  iar in combinatie cu Zeolitul –care  este o roca vulcanica tot mai cunoscuta in Romania, dar folosita de zeci de ani in cele doua Americi, pentru poprietatile sale de detoxifiere, fiind supranumit “buretele Naturii”,  absoarbe din organism, metale grele, radicali liberi si toata gama de toxine ce ajung prin hrana si respiratie in corp, bine, toate acestea nu le-am stiut eu, alte persoane competente au depistat toate proprietatile, eu doar le transmit mai departe, toateacestea  se gasesc sub forma unor pastille numite http://www.zeopur.ro/ .
Pana la urma cu ce este diferit acest http://www.zeopur.ro/ ? Este 100% natural si are o compozitie unica in Romania, este un detoxifiant puternic, un ajutor excelent la arderea grasimilor si scaderea glicemiei, dar si un excelent antiviral, antioxidant si imunomodulator, este usor de folosit, iar efectele sunt imediate, prin starea de bine pe care o confera, si profunde – prin curatarea si intarirea organismului, are un pret decent, mult sub alte produse de detoxifiere din piata.  Acestea sunt doar cateva din beneficiile zenopurului, pentru a va lamuri si mai bine, puteti sa “aprofundati” pe siteul produsului http://www.zeopur.ro/.  Faptul ca are in compozitie si ceai  verde decofeinizat , adica  nu contine cofeina, astfel nu agita si nu supralimenteaza organismul, e  foarte bine, mai are acțiune diuretică,  antioxidantă, diminueaza procesele de termogeneză, scade nivelul colesterolului din sânge; are efecte benefice asupra circulației sângelui și proceselor de digestie, stimulează procesele metabolice la nivelul celulelor sistemului nervos central, studii recente emitând ipoteza eficacității în prevenirea bolii Alzheimer. Favorizeaza irigatia sanguina la nivelul tegumentelor favorizând regenerarea acestora, combate apariția cariilor datorita aportului de fluor, este tonic, energizant și combate si stările depresive, cum s-ar spune in  cateva cuvinte: FACE NUMAI BINE ORGANISMULUI, RAU DELOC !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu