vineri, 22 martie 2013

Wellness iti indeplineste orice dorinta


Ieşeam din club, în stănga mea erau mai multe tipe, pe una dintre ele o cunoşteam din facultate, era bibliotecară, m-am băgat cu ea în seamă cu speranţa ca o voi cunoaşte pe o alta care mi-a atras atentia, era genul de  femeie  foarte frumoasă, cu vârsta nedefinită sau mai bine spus cu termen lung de garantie., er a frumoasa acum si tot la fel de frumoasa putea fii si peste mult timp. Din vorbă în vorbă, ajunsesem la subiecte de muzica pusă în club, evident că am cerut şi părerea Ei,  celei care mi-a stimulat gândirea în aşa fel încât să iniţiez o conversaţie şi cu ea. Mi-am continuat seara dansând şi făcându-mă că nu sunt atras de ea, spre dimineată m-am oferit să duc din fete care stau în cartierul meu  chiar dacă mai fac ceva drum  în plus, doar sunt cunoştinţele prietenelei mele.
-          De acord să vă duc eu în zona în care staţi ?
-          Mai  încape discuţie, fiecare dintre noi vrem să ajungem cât mai repede acasă pentru un duş şi un somn  bun, spuse Dana (aşa o chema).
-          Atunci ce mai aşteptăm , vă invit în maşină ca să ne îndeplinim dorinţele ( eu aveam o alta care nu corespundea cu a lor dar era la stadiul de speranţă).
-          Am constatat că nu m-am înşelat şi s-a urcat şi ea în maşină.
-          Părerea mea e că a fost o seară reuşită, muzica a împăcat pe toată lumea, mă contrazice cineva ?
-          Nuuuuuu, a fost super, s-a auzit de pe bancheta din spate, inclusiv cu o voce lină şi Dana.
-          Mai experimentăm împreună o astfel de seară , ce zice-ti ?
-          Ok, dar cu condiţia să vii din nou cu maşina să scurtăm timpul de ajuns acasă. .............................................................................................................................
Ca un ceas elveţian m-am postat şi weekendul următor  la club, la aceeaşi oră, în acelaşi loc cu speranţa revederii.  A fost în regulă, m-am ţinut eu de promisiune dar şi fetele, numai că la întoarcere am lasat-o pe Dana ultima.
...................................................................................................................................
-          Stai  jos mi-a spus, arătându-mi un fotoliu. Avem de ales între două variante, bem un ceai şi pe urmă te sui în maşină şi te duci acasă sau ....
-          Sau ce ?       
-          Sau rămâi aici şi facem dragoste!
Am luat-o în braţe şi i-am mulţumit pentru îndeplinirea celui mai frumos vis din indelungata mea existenta,  urmă apoi un set de îmbrăţişări, în cursul căruia Dana mă ajută la dezbrăcat  încercând să fie activă, desfăcându-şi nasturii de la bluză.
-          Eşti mai frumoasă decât te visam, i-am atins tot corpul şi nu îmi venea să cred cât de bine arata. Se simţea fiecare cută de muşchi, abdomen plat şi pielea  se întindea la fiecare atingere.
-          DOAMNE, DANA , dar ce faci de araţi asa super, parca esti  o puştoaică fara  majorat.
-          Nu e greu, văd că tu ai ceva ţesut adipos, nu prea mult dar se simte, eu ma mentin in forma cu o cura simpla de slabire cu Herbalife de aici http://www.wellness.ro/Produse-Herbalife-de-slabit-c-253.html  .
-          Cum , foloseşti  http://www.wellness.ro/herbalife.html  ?
-          Da, de ce !!!
-          Păi  eu unul am fost cu probleme,  eram foarte slab şi am cumparat  produse  de îngrasare   http://www.wellness.ro/Programe-de-ingrasare-Herbalife-c-254.html .
-          Deci ne potrivim în multe alegeri !
-          Dana,  cred ca de săptămâna trecută  până acum am ajuns să mă gândesc  doar la tine şi am început să ....Te iubesc!  atît de mult mi-ai plăcut.
-          Nu iubitule, imi spuse, zâmbind, eu te iubesc  de mult timp, tot de atunci am încercat  să te cunosc şi în acelaşi timp să arăt si bine, de aceea am încercat şi produsele de la http://www.wellness.ro/herbalife.html .  SACRIFICIU MIC, EFICIENTA MAXIMA !
-          Aprinde te rog lumina, vreau sa servim şi ceva vin dacă tot nu plec acasă,
-          Nu  inainte de a schimba cearceaful !
-          Adica ?!
-          Simplu,  am facut tot posibilul cu www.wellness.ro  să fiu pe placul tău şi văd că ai remarcat dar sunt bucuroasă că am făcut asta pentru că eu voi ţine minte toată viaţa episodul acesta şi voi pastra  lenjeria (roşie)  şi mă rog să ţii minte şi tu că a fost o seară specială cu o tipă care ţi s-a dăruit cu toată INIMA !   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu