duminică, 3 martie 2013

Vreau incaltaminte buna

Imi plac provocarile, mai ales ca sunt la inceput de drum in forma aceasta de a expune virtual parerile mele, mai ales ca unele imi provoaca explozie de placere in a spune ceva, uneori de bine, alteori de rau, pentru ca am si pareri foarte proaste fata de anumite evenimente care se produc in viata mea. Fiecare om are pasiunea lui, fiecare om tine la ceva legat de vestimentatie sau de incaltaminte, tin si la imbracaminte dar eu, spre exemplu tin foarte mult sa fiu incaltat in ceva care imi place si ma simt foarte confortabil. De exemplu iarna, tin foarte mult sa am incaltaminte de foarte buna calitate, in sensul ca indiferent cata zapada este, pufoasa sau aproape de a se transforma in apa, sa nu permita umezelii sa ajunga la ciorapi sau sa simt rece la picioare. Vara, in schimb imi place incaltamintea deschisa la culoare, casual, usoara si confortabila, multi vor spune ca tot asa vor si ei, confortabila la mers dar dupa ce ajung acasa sa nici nu simt dupa ceva timp, vreo oboseala sau vreo parte a piciorului amortita, prin asta se deosebeste incaltamintea foarte bine facuta fata de restul. Tocmai ce am aflat de http://leofex.ro/ prin http://leofex.ro/campania-shoe-tester-acum-la-nivel-national/ si mi-am adus aminte de prima mea comanda pe internet a unei perechi de pantofi casual albi, comanda facuta cam pe vremea asta pe un site care tot face reduceri si in ziua de azi foarte consistente si nu prea cred ca mai are comenzi, siteul se termina “ix” ca sa nu ii folosesc numele. Dupa acea comanda mi-a pierit cheful de a mai comanda incaltaminte, automat si imbracaminte, facand analogia ca as pute lua plasa si in cazul acestora precum am luat si la pantofi. Plasa totala nu am luat pentru ca doua-trei saptamani i-am purtat, erau superbi, talpa moale, usori, albi, modelul frumos, eram foarte mandru de ei si ma simteam bine in ei. Acum cred ca la 150 lei ma asteptam sa ma tina macar tot sezonul, nu doar doua saptamani, pielea de pe ei s-a incretit si s-a maronit din cauza prafului incat mi-a fost rusine sa-i mai port, iar in partea din fata, talpa se prelungea putin de tot pe bombeu, parte care se dezlipea zi de zi cate putin, parca ii aveam de 4-5 ani, nu luati doar cu cateva saptamani inainte. De atunci mi-am propus ca de pe net sa nu fac comenzi decat de produse IT, acesorii IT, jucarii, produse electrocasnice, etc, de fapt ceva care sa aibe garantie mai mult de 30 zile precum pantofii. Poate, nu bag mana in foc dar poate cineva ma va convinge ca sunt produse pe siteul lor de calitate cu durata de folosinta mai mare de 30 zile.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu