sâmbătă, 9 martie 2013

vacante de vis





In articolele mele de pe blog am evidentiat de cateva ori cum dupa o viata traita la bloc intre pereti I prin care se duce orice intimitate imi doresc cu ardoare o casa, nu chiar cum au cei cu foarte multi bani, ci una mica, cocheta cu 3-4 camere, curata, aerisita , cu multe ferestre prin care sa patrunda soarele cat mai mult si cu vecinii cat mai departe. A nu se intelege ca imi place sa fiu singuratic, dimpotriva, in situatia unei case, cred ca in fiecare weekend mi-as invita prietenii la mine si tocmai de aceea spun ca as vrea ca vecinii sa fie cat mai departe, sa ii feresc de galagie si in acelas timp,  sa nu se abtina in a se manifesta  asa cum isi doresc din cauza unor priviri nemultumite . Azi, cu o vreme asa  frumoasa afara orice minut stat in apartament mi se pare ca am pierdut  timp din reinvigorarea sufletului, a vietii intrate uneori in hibernare odata cu vremea rece. Verificandu-mi e-mailul si vazand siteul http://www.daforaturism.ro/ ca te incita, asa simt eu, sa spui unde ti-ar place sa-ti petreci vacanta, la hotel sau la o pensiune, nu am rezistat sa nu iau atitudine si sa spun ca dintotdeauna nu am facut o vacanta mai frumoasa  decat la pensiune( am incercat si la cort dar sufar din cauza baii daca nu fac zilnic) si nu vad sa fac o alta in viitor decat la pensiune, motel, ce o fi dar sa fie in mijlocul naturii.  Sincer, as vrea sa ma combata cineva la idea ca daca as sta la hotel, conditiile ar fi ca acasa si nu as mai simti ca sunt in vacanta; in delegatie, da,  as prefera  hotelul, pentru ca ar fi ca acasa si implicit nu m-as mai simti chiar asa departe. De aceea toate vacantele vor fi in locuri de cazare cu gradina, cu pajisti de iarba tunse frumos iar pe margini cu flori multe si pomi fructiferi, exact ca aici http://hanulgreweln.ro/ , priviti pozele si spuneti ca nu vi se pare de vis “O oaza de liniste si armonie departe de zumzetul orasului unde poti sa petreci cateva zile impreuna cu prietenii sau familia, poti organiza petreceri pentru evenimentele speciale din viata ta”, ce poate fi mai frumos ?!!! De fapt  ma intereseaza mai mult ce se afla in exteriorul  locului de dormit(cazarea propriu zisa e importanta mai mult pentru igiena) pentru ca nu am de gand sa stau in camera decat pe perioada somnului, in rest vreau sa ma bucur de pesaj si aer curat. Ce priveliste poti avea dintr-o camera de hotel ? Da, panorama cladirilor pe care o am si acasa de la etajul 3 al blocului unde locuiesc, déjà daca inchid ochii imi pot aminti amplasamentul caldirilor vecine de cate ori le-am vazut iesind pe balcon sa iau o gura de aer ….cu praf.  Daca deschid geamul  vara o jumatate de ora, jaluzelele albe devin colectoare de praf, isi schimba culoarea in maroniu deschis. Cand ies cu cel mic afara trebuie sa-l tin numai de mana la cate masini circula, mai nou sip e trotuar ca nu mai sunt locuri de parcare,  la hotel aceeasi problema, se compara cu ce se vede aici http://motel-lg.ro/  ? Da  Doamne o vacanta la http://hanulgreweln.ro/ sa ma simt aproape de TINE !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu