duminică, 31 martie 2013

Testarea semestriala


-          Peste 2 ore ne vedem in sala de sedinte sa facem testarea semestriala a conducatorilor auto, spuse nea Marian (NM)
-          Si cei care nu reusesc sa ajunga din cauza diverselor motive, ce se intampla ? spuse o voce de pe culoar,
-          De maine nu mai are ce cauta la volan, e OK ?  Se da la 6 luni testarea conducatorilor, daca nu reusiti sa ajungeti, 6 luni va gasiti inlocuitor pana la urmatoarea verificare. (NM)
…………………………………………………………………………………………
-          Facem prezenta ? E toata lumea in sala ? Uitati-va printre colegi si vedeti daca lipseste cineva, mai sunt 20 minute pana la fix deci puteti sa-i sunati sa se incadreze in timp. Pana sa vina si intarziatii putem sa mai discutam despre masini si cum sa le conduceti cat mai in siguranta pentru a nu avea evenimente rutiere si pentru o buna pastrare a mijloacelor auto ale unitatii. (NM)
-          Ati citit paginile pe care vi le-am distribuit saptamana trecuta ? V-ati notat toate schimbarile pe care le faceti la masinile de serviciu ? Puteti sa va face-ti xerox sa vi le puneti si la masinile personale. De fapt asta e ideea, sa aveti grija de masinile unitatii ca si de masinile proprii, doar voi va folositi de ele si cu cat aveti grija de ele cu atat nu le lasati pe dreapta in parcul auto, bani nu sunt decat pentru intretinere si reparatii mici, pentru reparatii medii sau mai mari PAUZA ! Asa ca grija mare de ele, de masini ! Vrea sa intrebe cineva ceva ? (NM)
-          Nea Marine, vreau sa intreb eu ceva, in afara serviciului, mai mult ca zvon, ca mit despre anvelope. Saptamana trecuta iar a nins si deja am schimbat anvelopele, nici nu am mai iesit cu masina sa evit vreo problema. Asa ca voiam sa te intreb, se spune ca doar pe drum cu gheaţă şi zăpadă poate aluneca autovehiculul ! E adevarat ? spuse Dan, un alt coleg .
-          Eu vreau sa-mi iau si eu masina, crezi ca este foarte costisitor să ţin două seturi de cauciucuri ? Sau e mai bine pe termen lung ? se ridica si spuse un alt coleg, Ionut !
-          Daca tot e vremea intrebarilor, vreau sa intreb si eu ceva : dacă e sa conduci cu atenţie şi mergi încet iarna, nu trebuie să-ti faci griji pentru cauciucuri daca nu ai de iarnă ? un altul pe care nu prea il cunosteam.
-          Daca dezumflii mai mult cauciucurile, ai consum mai mic ? intreba un altul din spatele salii pe care nici nu am apucat sa-l vad, nu se ridicase .
-          Eu mi-am notat tot pe hartie si in timp ce voi dati testarea, o sa-mi scriu si o sa va raspund maiine dupa ce corectez si chestionarele si va dau rezultatele, e bine ?  zise (NM)
-          Nea Marin, pot sa te intreb si eu ceva ? (subsemnatul) dar mie poti sa-mi raspunzi imediat, banuiesc ca nu trebuie sa te gandesti prea mult, ai 35 ani de experienta ca sef de parc de masini si cred ca ai avut de a face cu tot felul de anvelope. Care crezi dupa mata ca sunt cele mai bune si de iarna si de vara , de la ce firma ?
-          Mai incape indoiala ca http://www.michelin.ro/ sunt cele mai bune ? (NM)
-          Nea Marine, mai scrie si intrebarile mele (Marius) si apoi ne apucam de testare, au cam venit toti. 1) cauciucurile all-seasons sunt proaste si vara si iarna ? 2) daca ai cauciucuri de iarna te poti deplasa ca si cum nu ar fii iarna, adica precum vara ? 3). Daca folosesti lanturi, stici anvelopele ? 4) Cauciucurile de iarna se fac mai inguste si de ce ?
-          Gata, am terminat si m-am incadrat in timp, este fara doua minte, poti incepe sa imparti chestionarele. Bafta colegilor la testare si cat mai putine evenimente in trafic !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu