duminică, 17 martie 2013

rezultatul unui sondaj e dat de sinceritate


Am mai spus pe blogul meu că imi plac foarte mult concursurile si că de câte ori prind momente libere mă şi asez la calculator pentru a mai vedea ce concursuri au mai apărut.  Mare mi-a fost surpriza să constat că şi http://www.romednet.com/ organizeaza un astfel de concurs cu premii destul de atractive si  il organizeaza chiar si pe facebook, aici https://www.facebook.com/ROMEDNET , eu unul deja le-am dat like si share, iar premiile sunt: un aparat foto digital Fujifilm sau unul dintre cele 10  USBuri Flash Driver de 4 GB,  sincer mie personal mi-ar trebui un stick de 4 gb, am unul de 2 gb dar nu imi mai incap desenele animate pentru piciul meu, bine toate premiile sunt utile si tentante.  Incă un lucru care imi place FOARTE mult la sondaje este ca  poti exprima opinia despre produsele şi serviciile de pe piaţa, adică e singurul moment când  poti “amenda”  firmele si produsele care nu si-au ţinut promisiunea de calitate si seriozitate si in acelasi timp îi poti rasplati pe ceilalti care au indeplinit asteptarile. Istoria arată primul sondaj de opinie cunoscut a fost un sondaj local realizat de Harrisburg Pennsylvanian in anul 1824 si arată faptul că Andrew Jackson era in fața lui John Quincy Adams cu 335 voturi la 169, in cursa pentru presedentia Statelor Unite.  La inceputul secolului al XX-lea, aceste sondaje devenisera o moda jurnalistica. Inaintea alegerilor prezidentiale din 1928, diferite ziare si reviste din S.U.A. au efectuat un numar de 85 de sondaje, cele mai multe prin posta. În deceniul al treilea al secolului XX se institutionalizeaza cunoasterea stiintifica a opiniei publice prin intermediul sondajelor. Aparitia sondajelor de opinie publica este legata de numele lui George H. Gallup, care infiinteaza in 1935 American Institute of Public Opinion. În deceniul al saptelea al secolului al XX-lea este consemnata si aparitia sondajelor numite exit poll. Dupa 1989 apar si în Romania institute de masurare a opiniei publice. Sondajele sunt diferenţiate şi pot fi  în raport cu obiectul de studiu:  sondajul cultural, sondajul comercial, sondajul profesional şi  sondajul electoral. Iar în functie de perioada de timp si de momentele anchetei exista:  sondajele instantanee – intr-o singura etapa, ce vizeaza opiniile la un moment dat şi  sondajele prin panel – mai multe etape; ce vizeaza schimbarile sau dinamica opiniilor unei populatii   intr-o perioada mai lunga de timp. In această categorie intră şi  https://www.research.net/s/TZKS3DC .
Sa aflăm câte ceva şi despre Compania MEDNET Marketing Research Center -este membră ESOMAR (The World Association for Research Professionals) și SORMA (Societatea Romana de Marketing și Cercetarea Opiniei Publice) fapt ce constituie o garanție în plus pentru calitatea serviciilor oferite.  Este destul de avantajos pentru că 1)veţi face parte dintr-o comunitate online de persoane cu acces la studii de piaţă actuale şi interesante; 2) Vă veţi putea exprima opinia despre produsele şi serviciile de pe piaţa româneasca şi veţi contribui la îmbunătăţirea lor în folosul consumatorilor;3) Veţi avea şansa, la fiecare chestionar online completat, să câştigaţi premii în bani sau produse, fiecare studiu desfăşurat de MEDNET Marketing Research Center venind şi cu o tombolă cu premii;4) Nu în ultimul rând, veţi cunoaşte mai bine ce înseamnă market research şi cum contribuie acesta, prin contactul direct cu dumneavoastră, consumatorul final, la îmbunătăţirea activităţii companiilor, a produselor şi serviciilor oferite de acestea şi la cunoaşterea în profunzime a societăţii. Scopul panelului online MEDNET Marketing Research Center  este de realizarea unei baze de date cu persoanele care sunt de acord să participe la viitoare sondaje online organizate de compania MEDNET Marketing Research Center.  Baza de date nou creată va conţine o serie de informaţii socio-demografice, printre care şi adresele de email ale respondenţilor. Informaţiile furnizate de respondenţi vor fi tratate cu maximă confidenţialitate, însemnând că nu vor fi divulgate unor terţe persoane ci vor fi folosite în scop intern de compania  MEDNET Marketing Research Center. Persoanele înscrise vor primi pe adresa de email declarată invitaţii la sondaje online desfăşurate de MEDNET Marketing Research Center si fiecare sondaj online va fi însoţit de o nouă tombolă iar completarea chestionarelor primite pe email îi va înscrie la această tombolă.  
Concluzia finală este că îţi poţi aduce aportul cu părerea ta la un sondaj şi totodată să fii şi răsplătit pentru timpul alocat ! Exact cum face http://www.romednet.com/ . Baftă şi nu ezitati sa va inscrieti  aici https://www.facebook.com/ROMEDNET/app_127709503932081 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu