duminică, 24 martie 2013

eu stau la sat


La sediul unde se platesc taxele si impozitele locale din Craiova, in Piata Mare, in fiecare zi e o coada de parca s-ar da ceva, nu ca trebuie sa se plateasca impozite. Personal nu m-am ingramadit sa le platesc, deocamdata nu am banii alocati pentru impozite, mai e timp si poate ca pana in vara se poate plati si la noi cu cardul. E bestiala treaba, in loc sa stai la coada ore intregi, stai in fata calculatorului, asculti muzica si in cateva minute sa poti plati “darile” destul de comod, super. De fapt asa platesc  factura la telefon, internetul si multe altele si mi se pare bine ca cineva s-a  gandit si la asta, la taxe si impozite.  De remarcat e ca daca ai ceva noroc poti castiga unul din cele două smartphone-uri Samsung Galaxy SIII oferite prin tragere la sorți, nu credeti ? Cititi  aici      https://www.facebook.com/Adevarul/app_421993494551658, zece orase genereaza 80% din volumul taxelor si impozitelor platite cu cardul, acestea sunt Brasov, Bucuresti, Cluj, Constanta, Galati, Oradea, Pitesti, Ploiesti, Timisoara si Targu Mures. Se pare ca Doljul si implicit Craiova nu poate participa la concurs dar poate ma mut in alt oras, totusi nu prea mai am timp pentru ca până pe 31 martie 2013 e promotia.  Plus ca si orasul participa la o competitie nationala prin numarul de platitori si poate obtine titlul de “Orașul Viitorului” în competiția națională de plată a taxelor și impozitelor locale cu cardul.  Bafta concurenti ai oraselor, eu sunt de la sat, la noi nu a ajuns inca tehnologia !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu