miercuri, 6 martie 2013

BlogAwards


Am un pici care tocmai a facut 2 ani si 3 luni, de la 10 luni sotia s-a gandit ca nu ar fi rau sa inceapa serviciul avand in vedere bugetul familiei, zis si facut, insa m-am pomenit ca venind de la serviciu trebuie sa fiu si tata dar si mama, adica sa am grija de pici de la 16.00 pana seara la 22.00 cand se culca. Nu pot sa va descriu cum a fost, ma luat cu frica prima data cand am avut grija de el, mai ales sambata si duminica, atunci trebuia sa stau cu el de la 12.00 pana seara la 22.00, deci mult mai mult ! Bine, a fost greu la inceput pana m-am acomodat, mai luam pauza 2-3ore cand dormea dupaamiaza ! De fapt plecand de la acest lucru, de la faptul ca eram “nemtoaica” cum imi spunea un prieten, ajung la faptul ca cele 2-3 ore cat dormea, ma cam saturasem sa tot vad emisiuni la televizor si m-am gandit ca acele ore as putea sa le petrec la calculator. Incet, incet am descoperit ca exista diferite concursuri pe unele siteuri si chiar pe facebook, concursuri cu premii dintre cele mai variate. Deja abia asteptam sa adoarma cel mic sa dau fuga la calculator sa vad ce se mai intampla, ce concursuri au mai aparut si la care as putea sa ma inscriu, m-am si abonat cu adresa de e-mail la siteurile care ma instiintau de toate noutatile in materie de asa ceva. Toata aceasta activitate a aparut prin aprilie anul trecut, ma interesau mai mult concursurile in care te abonai la newsletter sau care nu presupuneau cumpararea de anumite produse. La nici doua luni primesc e-mail ca am castigat o tableta pusa la bataie de un site IT pentru toti care se abonasera in decurs de o luna la siteul lor, nu-mi venea sa cred ce noroc avusesem si totodata din cauza acestui premiu, calculatorul devenea ca un magnet ori de cate ori aveam timp liber, adica ori dormea cel mic ori era mama-sa acasa si puteam lua o pauza. In decurs de cateva luni, nu trecea prea mult timp si venea curierul acasa cu cate un premiu, de obicei cosmetice, produse de ingrijit corpul, parul, etc dar nimic cu o valoare mai mare decat tableta. Asa am descoperit ca exista si concursuri cu articole scrise pe blog, si am aflat de  http://www.blogawards.ro/ , cu premii care mai de care mai tentante, iar de cate ori vedeam asa ceva, imi parea rau ca nu am blog, nu stiam cum si ce presupune sa faci pentru a detine asa ceva, un blog, (am cautat de unul singur pe net, am facut cateva incercari nereusite, am abandonat, iar am incercat pana in noiembrie anul trecut cand am reusit sa scriu un articol mai mult pentru mine, sa vad cam cum arata), nici acum nu stiu prea multe dar am timp sa invat. Ideea e ca sunt foarte multe  premii, foarte atactive, vezi aici http://www.blogawards.ro/castiga-o-tableta-allview-speed-city-din-partea-magazinului-jucarii-online.html/ sau aici http://www.blogawards.ro/castiga-un-ceas-de-lux-karl-breitner-de-la-topceas-ro.html/ , sau aici http://www.blogawards.ro/castiga-vouchere-in-valoare-totala-de-800-lei-de-la-wellness-ro.html/  si multe altele, la unele am participat si eu, poate nu cu sorti de rizbanda dar macar capat experienta in timp si poate ca mai devreme sau mai tarziu va placea cuiva ce am si eu de spus si voi fii din nou anuntat ca la tableta: felicitari, ati castigat in campania promovata de http://www.blogawards.ro/ . Asa ca nu se stie care dintre cei ce vedeti aceste randuri ca nu veti fi inspirati de vreo tema la care sunteti foarte buni si luati premiul din fata altora care au vechime, deci nu ezitati si inscrieti-va in http://www.blogawards.ro/clasament-blogawards-2013.html . Bafta tuturor, chiar si mie !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu