vineri, 8 martie 2013

Bijuterie


Pe cel mai bun prieten al meu il strig in gluma Vandamica, de la celebrul actor american, numai ca el are 160 cm si vreo 80 kg, bine, nu e foarte gras dar de la distanta se vede ca e opusul sportivului Jean Claude van Damme, statura care l-a dezavantajat de-a lungul timpului la tipe.  Pe langa aceasta statura poseda o inteligenta si o cultura generala care ma face invidios, la statura, nu ma face sa-l invidiez ! De baza ofiter de intendenta, adica cel care raspunde de echipament si alimente in armata, totusi s-a gandit sa se reprofileze dupa ceva ani petrecuti in aceeasi arma. Cum il duce mintea nu a plecat spre rau, de la echipament si alimente s-a dus spre bani, adica a facut Stiintele Economice si in momentul de fata e contabil sef la o unitate militara, locul de nastere, in Craiova fusese repartizat din Scoala Militara ! Imediat dupa numirea in functia de contabil sef, Vandamica s-a gandit sa-si schimbe look-ul inainte de a se duce in noul colectiv si…”inarmati” cu ceva bani si-a luat costum cu accesoriile potrivite, un smartfone si ii mai ramanea sa i-a si un ceas. Acum am tot colindat prin Craiova si nu era multumit de ceea ce gasea, atunci l-am invitat la mine si i-am propus  sa cautam pe net, mai exact ceasuri de top ( bine mai intai l-am intrebat si de ce suma era dispus sa dea, a zis ca prima data sa vada ceva care ii place si pe urma se hotaraste) si asa a aparut siteul http://www.topceas.ro/  in care erau prezentate ceasuri de mana care ne duceau spre www.karlbreinter.com/ro . Ne-am apucat sa citim detalii despre marca, productie si fabrica si am ramas uimiti, mecanismele din ceasuri pentru măsurarea timpului i-au deservit pe conducătorii cu rang din cadrul armatei, fiind foarte populare în rândul ofiţerilor, locotenenţilor şi piloţilor, s-au  fabricat adevărate opere de artă mecanice, ceasurile fabricate de Karl Breitne erau caracterizate prin precizie mare, calitate deosebită şi eleganţă fină, dobândindu-şi renumele şi printre nobilii din acea vreme. Cand prietenul meu a vazut ca erau cunoscute in randul armatei printre ofiteri… a inceput sa zambeasca, s-a uitat din nou la denumirea siteului http://www.topceas.ro/ , era clar ca era furat de imaginea ceasurilor de acolo, mai ales ca erau ceasuri elvetiene si….aveau grade. L-am intrebat prin ce sunt renumiti elvetienii, la care mi-a raspuns imediat: ciocolata, banci si…ceasuri, sincer, eu nu stiam de ciocolata, deci http://www.topceas.ro/ceasuri_Karl_Breitner.html il facuse sa se hotarasca sa aleaga. Cum el e doar capitan cu aspiratii spre colonel a ales http://www.topceas.ro/Detalii_Ceas_Karl_Breitner_Colonel_Gold_Silver.html , mie personal mi-a placut si http://www.topceas.ro/Detalii_Ceas_Karl_Breitner_Colonel_Steel_Silver.html , aiurea e ca la inceput era el nemultumit ca nu gasea ceva sa-i placa iar apoi am fost eu suparat ca a ales ceva super si pentru mine era doar un vis ! Dupa ce i-a venit si l-am vazut la mana lui mi-am dat seama ca nu era doar ceas, inlocuia la fel de bine si o  bijuterie !
Zum Oberst Sir!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu