joi, 14 martie 2013

asternuturi si prosoape de vis

 Eram in Sibiu in scoala militara, ne dusesem la Poplaca la poligonul de tragere, erau  ceva km pana acolo, era in mijlocul iernii, in zona aceea de munte temperaturile erau si de -20 grade,  noaptea se facea chiar si mai frig -25, tiglele crapau pe corpul de garda iar  dimineata adunam ciorile cazute din castani cu roaba. Intr-una din acele zile friguroase aveam sedinta de tragere si trebuia sa o executam la data stabilita. Cand ne-am dus era bine, eram destul de in verva, mancasem, iesisem de la caldura, hainele pastrau inca din caldura din camera si nu stiam ce ne asteapta. Ne-am incolonat  si ne-am urcat intr-un DAC 665 militar, unii langa altii, glumind, spunand bancuri, cantand, a trecut timpul si am ajuns la poligon. Problemele au inceput dupa ce am ajuns, din cauza unor probleme tehnice poligonul nu era operational, probabil si din cauza frigului, tintele nu se ridicau pentru efectuarea tragerilor, asa ca am stat  in frig vreo 2 ore, dupa acest timp deja picioarele si mainile erau inghetate rau, am alergat, am jucat diferite jocuri pentru a ne incalzi dar obosisem, trebuia sa ne odihnim, frigul ne patrusese pana la piele, devenise greu de suportat .  Cu chiu cu vai am reusit sa tragem dar mai trecuse o ora de cosmar, de frig. Ne-am imbarcat in masina,  inghetati, flamanzi si tacuti cu dorinta de a ajunge cat mai repede in cazarma.  Ne luasem in brate unii pe altii si incercam sa ne incalzim, am inchis ochii si am inceput sa visez, sa-mi  inchipui ce e mai frumos posibil, ceva care sa-mi dea o unda de caldura si intimitate, ma gandeam la o camera spatioasa, cu un semineu care sa emane multa caldura, voiam multa caldura, nu neaparat eu ci oasele si pielea mea care incepuse sa degere, imi  inchipuiam o baie fierbinte dupa care sa pastrez un prosop pe mine care sa ma mangaie pe corp si totodata sa ma lase sa respir caldura camerei, visam si un baldachin cu o lenjerie de pat curata, apretata si  frumoasa, perne mari si moi, cu o pilota usoara pe care sa nu o simt cand ma misc in pat. Bineinteles ca pe langa toate acestea visam si la o masa copioasa cu un pahar de vin care sa-mi linisteasca simturile si sa ma faca sa adorm ca un prunc. Ne-a trezit din visare, nu numai pe mine ci pe toti colegii mei, pragul metalic al portilor de la intrarea in cazarma peste care a trecut DAC-ul si ne-a zguduit pe toti, ne-a mai trezit si camera cu  realitatea crunta,  paturi metalice,  lenjeria  “alba” care se facuse gri de atatea spalari cat si păturile albastre cu doua dungi albe si cu inscriptia MAN care erau atat de grele incat renuntai sa te mai intorci, ba mai mult pierdeai si caldura de sub ea daca schimbai pozitia. Acum inchid ochii si incerc sa-mi amintesc visul , lenjeria de pat era de aici http://www.asternuturisiprosoape.ro/lenjeriedepat , iar pilota era una dintre aceste pilote de aici http://www.asternuturisiprosoape.ro/perne-si-pilote/pilote.html ,   pentru ca toate sunt superbe, chiar mai frumoase decat in visul meu, pernele de aici http://www.asternuturisiprosoape.ro/perne-si-pilote/perne.html si ele sunt mai imbietoare la somn decat cele inchipuite de mine in acea zi friguroasa de iarna ! Privesc toate aceste lenjerii care folosite intr-un dormitor il face iatac regal si ma gandesc, sincer, sunt treaz sau inca visez pentru ca nu am vazut ceva mai frumos pe un pat ! Uneori visul devine realitate daca vezi pe siteul  acesta  http://www.asternuturisiprosoape.ro/lenjeriedepat  ce  poate oferi, lenjerii regale la pret pentru om de rand, lenjerii de pat, perne si pilote, asternuturi pe care urarea “noapte buna” capata un alt sens!




 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu