sâmbătă, 23 martie 2013

abonati si castigati un netbook


Prima data am intrat pe net de pe un telefon mobil acum 1 ani si ceva, de pe un Nokia mic de tot, abia reuseam sa citesc de pe ecran tot ce scria, parca era scrisul de la pliante, cel cu "* "unde sunt trecute conditiile cat mai mici sa nu putem vedea tot si sa ne trezim cu conditia respectiva depasita.  Dupa cateva luni si un concurs castigat, premiul l-am transformat in bani, mi-am luat un smartfone, romanesc , facut la Brasov, sunt foarte multumit de el, ecran mare si conectivitate buna, nici nu ii folosesc toate aplicatiile pentru ca l-am luat mai mult pentru net si pentru a scapa de 2 telefoane identice dar in retele diferite,  acesta e dual sim, asa ca indeplineste cele mai mari dorinte ale mele. Naspa e ca luna acesta am sarit calul, cum s-ar spune, cu netul si am depasit traficul incarcand-mi factura cu….456 lei, enorm de mult, nici nu stiu cum voi plati. Ar trebui ca reteaua respectiva sa ma anunte de fiecare data cand intru si am depasit traficul, sa ma instiinteze de costuri, dar de ce sa faca asta cand pe ei ii intereseaza sa adune cati mai multi bani ! Nu stiu cum voi achita factura, doar sa am noroc sa castig vre-un concurs ca alta varianta nu am .  Uitandu-ma dupa concursuri am “ochit”  http://www.blogawards.ro/aboneaza-te-la-newsletter-ul-blogawards-ro-si-castiga-un-netbook-sau-stick-uri-de-memorie.html/ , tare frumos e, cred ca mi-ar mai atenua din suparare daca l-as castiga ! Sunt  un visator dar acum chiar scriu ce imi trece prin cap, as face orice numai sa uit de datoria de 456  lei, e o suma mare pentru mine, mai bine as plati intretinerea cu ei decat sa platesc factura de telefon pentru net.  Oricum dupa perioada obligatorie de stat in retea ma deconectez de la ei, in semn de protest pentru suma aceasta, spuneam, trebuia sa ma anunte pentru fiecare trafic in plus, ma pierd de client dupa 15 ani de stat in aceeasi  retea.  Deci ce trebuie sa scriu pe aici sa iau netbook-ul  Asus Eee PC ? Asta fiind premiul cel mare, cele 4 stickuri sunt nimica pe langa Netbook !  De anul trecut din aprilie nu am mai castigat nimic de valoare, asa ca netbook-ul  Asus Eee PC s-ar incadra de minune in acest gen, plus ca abonat sunt de cand m-am apucat sa scriu si eu “prostii” pe blog si sa ma inscriu la concursuri, se pare ca nu prea am sorti de izbanda cu articolele mele.  O sa am un blog mai mult ca “jurnal” personal, pentru ca inmagazineaza mai mult amintiri din copilaria mea si nu intereseaza mai pe nimeni. Deci abonat sunt de mult, am scris cateva randuri despre concurs, mai ramane sa iau netbook-ul dar trebuie sa astept pana se aboneaza 1000 de persoane, cine stie cand o sa fie asta ? Poate de pasti sau mai repede ? Oricum eu sunt oltean si ce este pe langa netbook  se incadreaza ca masa a mea din cand in cand, bine daca platesc sifactura de la mobil, chiar o sa mananc numai ceapa si paine, daca mi-a trebuit internet....!
La mai multi blogeri si cat mai repede !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu