vineri, 22 februarie 2013

One-it.ro


Turnu Magurele, judetul Teleorman,anul 1982, un "satuc" numit" muncipiu"de Ceausescu, eu un copil din familie "muncitoreasca", cu un tata care voia ce e mai bine pentru copilul sau, adica sa-i dea preocupari si sa-i vada inclinatiile spre ceva anume. A incercat cu muzica, mi-a luat chitara si m-a dus la Casa Pionierilor, ghinion, nu aveam ureche muzicala, apoi a incercat cu fotbal, dupa un timp eram capitanul echipei de fotbal din Cartier, "Staruinta" se numea, am fost dat si in ziar, Teleormanul liber ( si acum mai am bucatica din ziar, ca amintire) dar mi-a trecut repede chestia cu fotbalul, asa ca tata s-a gandit ca poate imi place fotografia, atat sa pozez cat si sa realizez fotografii, ceva deosebit ! Asa ca am facut cursuri de arta fotografica tot la Casa Pionierului ! DA, mi-a placut foarte mult, deja la scoala generala eram fotograful clasei, deja ma simteam bagat in seama de colegi si mai mult ca de colege ! Si acum am fotografii facute de mine, de la A la Z, cum se spune ! Adica developate de mine, puse la aparatul de "marit" asa se spunea atunci si uscate cu aparatul de uscat. Mai precis, era un aparat din metal putin pe semirotund,  cu o suprafata neteda  pe care se asezau pozele (acum se baga totul intr-un aparat mai mare si se fac toate procesele in el, iesing pozele gata facute)  pe care se clipsa o panza si se baga in priza ! Ieseau putin ondulate dar bagate intr-o carte isi reveneau foarte bine ! Faceam si bani, 5 lei poza pentru persoanele pe care nu le cunosteam, erau bani frumosi, ma duceam la seful de atelier foto cu un bidon de vin si ma lasa 2-3 ore sa fac ce vreau eu in laborator, 2-3 clisee de film si aproape 100 si ceva de poze ! Puteam face si trucaje, in anul acela 1982 era ceva SUPER, adica aveam role de filme copiate din poze cu Arnold si cand il puneam la aparatul de marit acopeream capul si pe hartia fotografica iesea doar corpul, apoi puneam filmul cu chipul care voiam sa iasa in poza si lasam 5-6 secunde la expunere, dupa ce treceam hartia prin revelator si prin solutia de fixativ si iesea ce imi doream ! Intru in amanunte si poate va plictisesc, ideea e ca si in ziua de azi sunt pasionat de fotografie dar posibilitatile financiare nu mi-au permis sa achizitionez un aparat de performanta care sa evidentieze gandurile mele privind ipostazele care imi trec prin cap ! De aceea am ramas masca ce aparate foto exista acum pe piata fota, am gasit unul foarte frumos si aici pe siteul  http://one-it.ro  , bine, aici am gasit multe produse foarte bune ca pret,  dar in domeniul fota mi-a placut acesta:  http://www.one-it.ro/aparate-foto-d-slr/aparat-foto-d-slr-canon-eos-650d-kit-18-55-is-ii.html, are un design super, nu mai vorbesc de ceeace poate sa faca, tare as vrea sa-l pun langa aparatul meu rusesc pe care il mai am si acum SMENA, parca nu ar fii din aceeasi categorie,  mi-e greu sa caut prin debara sa vad si modelul dar o sa-i fac o poza candva si o sa va povestesc si mai multe ! Am facut scoala militara,tot "pozar" am fost,am iesit cadru militar si toate cadrele si soldatii din unitate aveau pe permisul de intrare si pe carnetul de soldat, poze facute de mine ! Chiar mi-a placut si imi place si acum la 40 ani sa fac poze cat mai frumoase dar iti trebuie si " scula" ca lumea , adica ceva de care v-am spus mai inainte  http://www.one-it.ro/aparate-foto-d-slr/aparat-foto-d-slr-canon-eos-650d-kit-18-55-is-ii.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu