sâmbătă, 16 februarie 2013

JucariiOnline

Cand eram copil, pe la 6-7 ani, va intrebati daca imi mai aduc aminte ? Da, imi aduc aminte foarte bine, poate e singura perioada de cand eram mai mic si imi mai aduc aminte foarte bine. A fost cred perioada in care am fost foarte fericit si fara griji, apoi am inceput scoala cu teme si citit, s-a schimbat optica, timpul liber s-a micsorat iar activitatile de joaca s-au transformat in fotbal, tenis, invatat de mers cu bicicleta, mai putin in folosi jucariile. De fapt aici voiam sa ajung, la jucariile de care mai imi amintesc, bine in acea perioada 1978, in oraselul de provincie in care traiam eu, nici nu era oferta prea mare, eu personal pana la 13 ani nici nu parasisem orasul deloc. Cred ca exact ca o compensatie, o data plecat nici nu ammai revenit decat in vacante si doar sa-mi vad parintii, in concediu ! Sa revin, jucariile pe care le aveam si pe care le gaseam in magazine erau doar niste masinute foarte mici, de plastic, dintr-o singura bucata, adica era turnata probabil intr-o forma, la care i se adaugau 2 tije pe care li se puneau rotile, partea din fata era pe semirotund iar daca intorceai masina, putea fi folosita precum o spatula. Imi aduc aminte toate aceste amanunte pentru ca uneori foloseam masina pe post de lopetica pentru a ne face garaje si sosele pentru acestea. Ideea era ca eram foarte mandrii de ele, le mai ascundeam in buzunar cand aparea un alt copil cu cate o masina metalica la care i se deschideau usile si chiar capota, acum aceste masini se dau bonus la unele reviste, nu mai au nici pret sau e foarte mic . Acum, am un pici de 2 ani si 3 luni si ma tot uit prin magazine, pe net dupa jucarii, bineinteles ca dupa ce le desfac din cutie si il las pe el sa le descopere, le studiez si eu si ma gandesc ce furori as fi facut printre copii de la bloc cu ani in urma, jucariile pe care i le iau eu piciului meu. Ofertele de masini, elicoptere, avioane, nave, chiar si arme, bine eu ma gandesc la toate acestea ca am baiat, sunt pe net o multime dar mie mi-a atras atentia un site, doar suntem pe net, era normal ca titlul pe care il caut sa contina cuvintele jucarii si on line, adica JucariiOnline, cuvinte cheie care mi-au scos in fata pe acesta  http://www.jucarii-online.eu/ .
De la masinutele mele de plastic acum copii pot avea masini pe care le pot conduce, parca nici nu imi vine mie sa cred, bine acum sunt foarte cunoscute, difera doar modelul si marca apasa aici pentru a cumpara masinute electrice http://www.jucarii-online.eu/products/LUCKY-BIEMME-.html doar trebuie sa stii ce-i place copilului, pot fi si masinute cu pedale, vezi aici http://www.jucarii-online.eu/products/-MASINUTA-LITTLE-TIKES-.html . Din aceeasi perioada mai imi aduc aminte tevile de plastic pe care le legam cu banda si faceam pistoale cu cornete cu care trageam, la fel mi-aduc aminte de avioanele de hartie , cumparam de la librarie hartie colorata lucioasa, apoi construiam avioane, si acum mai stiu doua modele de impachetat ( construit) avioane, apoi ne suiam la ultimul etaj al blocului si le aruncam sa vedem al cui aterizeaza cel mai departe, in zilele noastre se pot intrece cu avionul, al cui sta mai mult in zbor si care se inalta mai mult, poti vedea si cumpara de aici http://www.jucarii-online.eu/products/Cel-mai-MARE-elicopter-cu-radiocomanda-1-25-METRI-3-canale-de-exterior.html , te minunezi de cate tipuri sunt ! La ce jucarii sunt pe http://www.jucarii-online.eu/ , mi-as alege si pentru mine, nu doar pentru copil !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu