joi, 14 februarie 2013

Era un concurs pe un site cu cea mai amuzanta aventura la munte si mi-am adus aminte de o plimbare dupa revelion la Ranca, statiunea numai cu vile, fara strada ! A fost a doua zi dupa revelion, la Ranca,acum 4 ani. Am plecat doua familii cu doua masini la munte, in Craiova nu avusesem zapada de revelion, asa ca ne-amdus la sanius acolo.la zapada si sanius Toul bine si frumos dar cred ca s-au gandit multi la varianta asta pentru ca ajungand la Ranca, am ramas blocati in trafic 4 ore, am reusit sa ne dam de 2 ori cu sania si am fost nevoiti sa mai facem 4 ore pana sa iesim din Ranca ! Am ras si plans in acelasi timp, ne-am chefuit din mers si am ramas cu amintirea ca am facut o zi intreaga cu masina pentru 5 minute de sanius ! Halal statiuni avem !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu