marți, 6 noiembrie 2012

Cadouri de Craciun  ! cred ca daca ma punea cineva sa aleg un alt subiect nu as fi stiu ce sa scriu, la acesta chiar simt ca trebuie sa scriu si nu despre cadourile de Craciu primite si nici care vor urma sau poate ca nu , ideea e ca anul asta si sper ca si in anii urmatori sa am cele mai frumoase nopti de Craciun , de ce ? simplu, sunt casatorit de 12 ani si dupa LUNGI asteptari a aparut si un ingeras in viata noastra, pe 2 dec. 2010, atunci era prea mic, nici nu am realizat cand a venit si cand a trecut Craciunul, anul urmator nici nu reusea sa mearga in picioare, de aceea spun ca de anul acesta vor fi cele mai frumoase seri de Craciun. Merge, vorbeste, tata, mama, asta in principal , bineinteles ca si multe alte cuvinte. E CEL mai frumos dar pe care l-am primit in viata mea, darul Nikolas-Florin. Eu, sotia, piciul, cu toti vom sta langa bradul de Craciun si vom multumi din inima pentru acest DAR pe care il asteptam de 10 ani !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu